Friday, April 10, 2009

HAPPY CHINESE NEW YEAR~!!!

CARDS ~!
(MinGShan the Gambit ~can kill you by his destructive eye~)
Nitendo Wii~ !
(let's the Pro do the job and others just watch~ ada perlawanan senGit tu~!!)
CarlsberG~!
(yea~Dude loves beer ~!!)
MahjonG~!
(ChunFai is squeezinG his brain hard about this Game :P)
!another beers and foods ~!!!
(we need beer more than food ~!!yeah ~! don't you ?)
aGain ~!!not one but 2 mahjonG ~!!!
(and all the mahjonG khaki ~!)
and PEOPLES~!!!!!!!lots and lots of people ~!!!
(yo ~!! really lots of people yea ~!!)
.
.
YES~!!! you Get it riGht ~!!!!
it's Chinese New Year ~!!!
HAPPY CHINESE NEW YEAR ~!!!
everyone ~ GonG Xi Fa Cai ~!!!
.
.
.
.
ugh ~! opps ~no~!!! no ~!! no ~!!
STOP~!!!!
somethinG GoinG wrong here ~!!!
why are these 2 dude blowinG candles on the cakes ???
oh ~!!! i Get it wronG ~!! T.T
seriously wrong ~!!
what a mistake ~~!! @.@ pai sheh ~ :P
it's not Chinese New Year but ~!!!
but ~!
but ~!
it's....~!!!
ChuanJooi and ChunFai BBQ Birthday Party ~!!!'
HAPPY BIRTHDAY~!!!!
.
.
hey~it's their Gorgeous Birthday ~!!
who ever that doesn't Greet them ~!!
felt free to Greet them here too ~!!!!haha ~!!!
even you guys miGht be don't know who are they ~! :P

and then ~!! this is the 1st time i had BANANAsssss as BBQ ~!!!
it's taste Great ~!!! thx to KANE ~ :P
haha ~!!
this party was awesome ~!!!
it lasted the whole niGht long ~!!
from 7pm to 7am~! oh my god ~!!
and all the "CIVILians" have at 4 assignment to pass up and having at least 2 is undone T.T
.
i'm one of it and i finished it riGht after the party ~!!
that's why this post is delayed~!
sorry yea ~ :P

video







~GreG~

p.s.:
well~!!
what have i learnt today from the video you see is~!!
not only DUREX is the trusted brand of condom ~!!
PLAYSAFE can also be fully trusted ~!!
from the video you guys see ~!!
it can undergoes heat ~!!
and doesn't broke ~!
and it can also "accomodate" any size of brother~ xP
the flexibility shown in the video ~! :P
haha ~!
so ~ use PLAYSAFE to play safe ~!
ENJOY~!!!!

13 comments:

~G~ said...

HAPPY BIRTHDAY ~~!!! CHUN FAI ANd CHUAN JOOI~!!!!
may you Guys fuck each other toGether :P

pig said...

ok 1st hapi b'day 2 tat 2 dude..
then greg.. u'r disgusting..
n 1st pic look like mr.kaw.. XD

Ceci said...

the video is so disgusting la..
yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!1
yuackk!!!!

lastly,hapy bday to ur frens=)

~G~ said...

got what so disgusting oh ~!!!
it's an experiment ~!!
sacrified my "xing xiang" ner ~ :P
hahahaha ~ ^.^
he is mr cow ~!!!
we call him "ah gu" in hokkien that means cow :P

pig said...

seriously.. greg.. if u hvnt watch wolverine.. don waste ur money 2 watch it in cinema.. go dl it n watch it jiu ok liao.. its reli sux.. so so so disappointed wif it.. haiz.. remember.. don pay 4 it!! otherwise u'll regret..

pig said...

ops.. sry.. juz found out wut i watch is unfinish product tat leak out from d company.. lol
d story line is good.. well.. d real product good o not i jiu duno lo.. since d company issue tat there's still something hvnt finish.. so.. no comment.. but wut i watch is disappointed la.. can c wire those apa pun ada.. haiz.. hak si ngai o.. lol..

~G~ said...

haha ~ i watched dy :P

pig said...

o.. y m'sia so faz d?? ish..

chubikia said...

DUDEEE Whats with the pink blog????!

~G~ said...

haha ~ cause pink is nice ~ BAbe ~!! :P

NottyAngelWen said...

lol~~!! wth... u guys having a lot of fun huh~~!! btw... how u know the PLAYSAFE also safe?? wat u guys have done??
omg.. greg.. don tell me u play a**h**e @@

ЯάĉЋάξL Lιм said...

lol
its birthday...h
ahaha
terkejut i..i tot u all celebrating CNY now

~G~ said...

haha~!!
if got ang pau ~!! :P
hehe~ then seriously is CNY already ~! ^.^
hahaha ~ everyday is CNY :P yeah ~ so much fun ~! :)