Wednesday, April 8, 2009

UNMC Music Talent Quest

YUUUUHOOOOOUUUU~~~!!!
yo~
it's the MUSIC TALENT QUEST~!
and it was yesterday niGht did you Guys joined the crowd ???
yea~! the ticket is kinda not very nice ~ @.@
HOWEVER~!!the niGht was just way too AWESOME~!!!
enjoyed~!
this is one of the band called 5AM~!!!
it was their last performance at UNMC~!! T.T
why last ? i don't know ~ perhaps they are GraduationG ~??soon ?? so sad T.T
the Guy in red shirt, ERIC is so damn lenG cai damn MAN wei ~!!
i LOVE him so much ~!!
he can play Guitar ~ basketball~Good lookinG~etc.etc.
(yea ~ sounds kinda Gay ~! i know ~!! but bare in mind ~! i'm not GAY :P because.....wanna know ??(click here )

and this is THE LAST MINUTES~!!!
remembered ? i meantioned in my previous post ~!!
so i Go to support support ~ :P haha ~!
wah ~! they have damn alots of supporters wei ~!! ^.^
and they really make the hall ROCKS~!!!! :P
.
and Guess what ~!!
.
.
.
it's AMELIA~!!!
haha~i thouGht she will play keyboards or what ~!!!
wow ~!! never expected she plays the DRUMS~!!!
cool rit ~!!!
and she's the only girl who join the band ~!
the band i meant is all the band that niGht :P
hehe :P
so ~ my votes sure Goes to them lar ~!! since they doinG so nice ~!!! :P
.
.
.
However T.T
5AM and THE LAST MINUTES doesn't win the contest ~!
but the MBA Get it ~!!!
haha~!! the VIVA LA VIDA that they presented is nice ~!! :P
and they are Good at interactinG with the audience~!!
so everyone started to have fun then ~! ^.^
and this is the winner for the solo ~!!
YEE MIN izzit ??
i'm not sure~!! but seriously ~!!!
she sanG very very well ~! :P
however ~! i prefer another contestant style ~!!! :P
AMIR~!!! wow ~!! he is so so so cool ~!!!!
haha ~ an dsinging also nice ~!
nah ~ show you the video he sinGinG ~ ^.^
video
nice ?? :P

also ~!!!
not only they can win the prize rit ???
how about ME ~!!!!! ?????
yea~!
i do win some prize ~!!!
for the lucky draw of course ~!!! :P
.
.
.
i'm so damn lucky ~!!!
i never Get a prize from lucky draw~!!!
so this is my 1st prize ~!! from the lucky draw :P
so lucky rit ???
or should say unlucky ???
because ~!!!
i won some SANDWICHES ~!!!!yeah~!!! conGratulations ~!!!
yes~!!!!
that means another KGs~!!
and a biGGer tummy ~! T.T
because i have it as my DINNER~!!
or perhaps SUPPER~!!! >.< yea ~! it's time to lose some weiGht and built up~!!!
my tummy is damn big now ~! i know T.T







~GreG~

p.s.:
shit ~!
1st~i wish i would have a nice body like ERIC :P
2nd~kns this times ~!!
i have to find back ups because my 2nd landlord...Mr. Liew ChonG Shan is GoinG to ask a "secret" Girls to stay in~!
and i felt like there's a larGe percentaGe kena halau `!! F**k ~
i hate this feelinG~!!
shit ~ i'm so lazy to move in and out again ~!!!F**K~!!!
i'm not tryinG to offense that Girls ~!! or him ~!!!
but is that he thinkinG too much ~!???
or that Girls have problems with me ~!! ???
what the hell~!!! m* ch* b*i ~!!!

11 comments:

3C said...

I guess god want you to be fat. See he gave you bread. hahhaha.....

If trade your fatness with shortness want or not??? hahahaha

pig said...

secret gal.. who scare u'll rape her.. 4 sure.. XD
greg.. y dun u join a band 2?? go 4 d punk 1.. u sure look gr8 in tat way.. n i'll definitely put my vote on u.. hehe..
when u say u win some price i tot u got urself a gal wa.. wut a disappointment..
n 3C ask a good qiestion.. trade weight wif height.. will u?? XD

~G~ said...

haha ~ if i very eng toa but short then nvm lar ~ :P wahkaka ~ :P

ЯάĉЋάξL Lιм said...

hehehehe
u damn lucky!!!
hahaha bread & tuna!!!!!

pig said...

apa tu eng toa??

~G~ said...

eng tao means good looking in hokkien ~ :P
haha ~ racheal ~ you so fast go back penang :P missed out the fun oledi :P haha ~!!! ^.^

pig said...

ok greg.. seriously..
now.. u'r so cool.. go join a rock band.. rock band doesnt need outstanding look.. all they need is d passion.. do u hv it?? i think u do.. n from d btm of my heart.. i think u'r real cool..
n i think u'll gain some reputation from it.. n oso some experience..
do something when u'r young.. when u still capable of..
go man.. i reli hope i can c u rock on d stage n turn everybody on!!

~G~ said...

wah ~ ^.^
what happen there ??? ~~~ :P

pig said...

where where?? dragon or eyes on the sky?? XD

ЯάĉЋάξL Lιм said...

yalo!!! i missed out the fun!
hahaha
=D
i saw the video, Last Minutes was awesome!!!

~G~ said...

haha ~ wow ~ they are fantastic :P